Uget restauracím usnadňuje proces objednávání zboží, čímž zaujal investiční skupinu Miton

31. 8. 2021 – 12:21 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:

Uget restauracím usnadňuje proces objednávání zboží, čímž zaujal investiční skupinu Miton
zdroj: Miton

Jablonecká investiční skupina Miton rozšiřuje své portfolio o startup Uget a završuje tak pomyslné kolečko chytrých restaurací. Nová investice pomůže Ugetu dostat se za hranice České republiky.

Uget (založený Ilyou Ivanovem na obrázku níže) se jednou pro vždy rozhodl zatočit se dlouhavým procesem objednávky zboží do restaurací. Běžnou praxí je denní domluva s desítkami dodavatelů po telefonu či emailu, přičemž značnou roli v procesu hraje tužka s papírem. Díky Ugetu restaurace dostávají do rukou mobilní aplikaci, ve které celý proces vyřeší během chvilky a přehledně.

„Uget nám přinesl revoluci v procesu objednávek, šetřím díky němu více než tři hodiny denně na objednávkách pro naši síť. Navíc mám vždy kontrolu nad náklady, objednávkami a jednotlivými sklady,“ potvrzuje výše řečené vedoucí sítě PokeHaus Yennessy Valencia.

Uget s rozvolňováním získává stovky nových zákazníků měsíčně, kteří mohou využít služby více než 400 dodavatelů z celé České republiky. Služba funguje pro podniky na bázi měsíčního předplatného, přičemž objednávání je pro restaurace zadarmo, platí se až při využití funkce automatického naskladnění. 

Uget Ilya Ivanov zdroj: Miton

Startup by chtěl v příštím roce proměnit stovky zákazníků v tisíce a cílí na hrubý objem zboží objednaný restauracemi skrze aplikaci ve výši 2 miliard korun. Zároveň touží po rozšíření svých služeb na západ, protože Česko považuje za odrazový můstek.

S expanzí za hranice pomohou partneři nového investičního kola, přičemž prvním z nich je investiční skupina Miton z Jablonce, která do Ugetu zainvestovala 7,7 milionu korun. „Chceme být za Miton nejen finančním, ale také strategickým investorem. Propozice Ugetu doplňuje naše další projekty, kterými jsou Grason a Qerko (více v našem článku, pozn. redakce), a uzavírá tak pomyslné kolečko od dodavatele surovin až po hosta v restauraci,“ komentuje novou investici partner Mitonu Milan Zemánek.

A co na Uget říkají samotní zákazníci?

„Díky tomu, že se naše síť restaurací Bagel Lounge začala rychle rozšiřovat a rozrůstat, začal nás čím dál více tížit problém objednávek zboží do jednotlivých poboček v různých městech. Firma Uget nám jako jediná nabídla fungující aplikaci, kterou je možné používat i na mobilních telefonech, což je pro nás obrovskou výhodou,“ říká manažerka restaurace Bagel Lounge Klára Enčevová a dodává:

„Všechno objednávané zboží tak máme přehledně rozdělené podle dodavatelů a objednávky se vytvářejí mnohem rychleji, což nám velice šetří čas. Zaměstnanci mohou v rychlosti zadat zboží, které je nutné objednat a objednávky jedním kliknutím odešlou všem dodavatelům. Uget nám velice usnadnil, a hlavně urychlil proces objednávek. Veškeré nastavení a další změny jsou řešené s maximální rychlostí.“

Uget si pochvalují i v restauraci Aromi: „Jsme restaurace, která má velký výběr vín a spoustu dodavatelů. Objednávat každého zvlášť mi zabíralo spoustu času. Nyní vše objednám z jedné aplikace a navíc vidím historii všeho objednaného zboží,“ uzavírá head sommelier Pavel Dvořáček.

Zdroje:

Nejnovější články