Prodejní systémy estonského jednorožce Pipedrive s českou stopou využívá již 100 tisíc společností
30. 3. 2022 – 14:45 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:
Estonský jednorožec Pipedrive má již 100 tisíc zákazníků. S růstem společnosti pomáhají i systémy vyvíjené pražskou pobočkou, která se rovněž rozšiřuje.
Pipedrive je jedenáctiletá estonská technologická společnost, která se vypracovala na status jednorožce (firmu s hodnotou 1 miliardy dolarů). Své zastoupení má i v České republice, kde v pražských kancelářích nyní již 50 zaměstnanců pracuje na nových nástrojích, z nichž se nejúspěšnější LeadBooster významně podílí na celkovém růstu společnosti.
I díky tomu v Pipedrive oslavují pokoření významného globálního milníku získání svého 100 000 zákazníka, který se rozhodl využít služby společnosti pomáhající obchodním a marketingovým týmům se zvyšováním prodejů. Služba se neustále rozrůstá například o nativní integraci více než 300 nástrojů, mezi nimiž nechybí Zoom, Teams či Google Meet. Přes jejich platformu dojde každé dvě vteřiny k úspěšnému uzavření kontraktu.
„Pipedrive dosáhl důležitého milníku v počtu zákazníků, čímž potvrzuje úspěšnost své dlouhodobé strategie – komplexně uspokojit potřeby malých a středních firem a pokrýt celý prodejní cyklus. Chceme obchodníkům nabídnout vše potřebné k hladké týmové spolupráci a rychlejšímu uzavírání obchodů,“ komentuje úspěch vedoucí české pobočky Pipedrive Michal Smetana a dodává:
„Cílem je poskytnout v rámci naší platformy vše, co souvisí s prodejem, tedy marketingové a komunikační nástroje, aplikace pro fakturaci, řízení procesů, plánování i zákaznickou podporu. Poslední jmenované se nově věnujeme v rámci inkubací v naší pražské pobočce, která se nám rovněž úspěšně rozrůstá.“