Platforma Ecomail.cz poskytující automatizované emailingové služby získává na popularitě

12. 7. 2021 – 14:32 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:

Platforma Ecomail.cz poskytující automatizované emailingové služby získává na popularitě
zdroj: Foto: Ecomail

Automatizované rozesílání emailů od Ecomail.cz se díky plně českému rozhraní raketově šíří po České republice.

Jan Tlapák a Jakub Stupka si v roce 2014 založili platformu Ecomail.cz, která začala získávat na důležitosti v roce 2017 po zaměření se na e-shopy a jejich pomoci s automatizovaným rozesíláním emailů.

Od té doby zájem o platformu raketově roste. Její růstový trend ve srovnání let 2018 a 2019 dosahoval 83 % a v navazujícím období to bylo 64 %. Firma se tak dostala na roční obrat 36 milionů korun, přičemž od aktuálního roku si její zakladatelé slibují zhruba 55 milionů.

Růst Ecomailu se dá vyjádřit i počty rozeslaných emailů (loni o 62 % víc než předloni) a počtem nových klientů, kterých každý měsíc přibývá okolo jedné stovky. A nejedná se o žádné malé ryby. Klientelu této platformy tvoří knižní řetězec Luxor, Jägermeister, síť prodejen s videohrami JRC a Herní svět, kina Cinestar, nakladatelství Vltava Labe Media, neziskovka Hnutí Duha, Český rozhlas, e-shop s brýlemi a kontaktními čočkami Alensa, móda Girls Without Clothes a mnoho dalších.

Obrovskou výhodou Ecomailu je jeho kompletně české prostředí, které v oblasti těchto služeb není vůbec obvyklé. Ecomail si proto na rozdíl od zahraničních konkurentů poradí se skloňováním českých jmen v oslovování zákazníků v emailové komunikaci a zároveň ví, kdy má dotyčný svátek, což se e-shopům hodí například k automatickému rozesílání slevových akcí.

Díky snadným nástrojům pro editaci šablon ho dokáží využívat i méně zkušení uživatelé, které si podobu emailu upraví na míru. Když ale někomu tyto nástroje nestačí, může sáhnout po dalším produktu spadajícím pod Ecomail.cz – Topol.io, tedy komplexní online editor emailových šablon. I ten zaznamenal pořádný meziroční růst o 97 %. S ním už ale zakladatelé míří i do zahraničí. Momentálně ho využívá 16 tisíc uživatelů ze 130 zemí světa.

A co o platformě Ecomail říkají samotní uživatelé?

„Ecomail používáme v Parfumerii Douglas primárně pro newsletterové rozesílky v ČR a na Slovensku. Se spoluprací jsme velmi spokojení. Nejvíce si ceníme preciznosti, flexibility a naprosto bezproblémové komunikace,” shrnuje své zkušenosti Denis Wanča, e-commerce ředitel CZ&SK v Parfumerie Douglas.

„Během let jsme vyzkoušeli řadu různých nástrojů a Ecomail se ukázal jako jednoznačně nejlepší. Za nás mezi největší plusy patří snadná editace šablon, díky které s nimi zvládnou pracovat i méně zkušení kolegové, skvělý systém pro řešení automatizace mailingu, a nakonec i výborná zákaznická a technická podpora s rychlou reakcí,” doplňuje Michael Matyáš, e-commerce ředitel ve Vltava Labe Media.

Janovi Tlapákovi a Jakubovi Stupkovi se tak podařilo vytvořit žádanou platformu pomáhající českým, ale díky druhému produktu i zahraničním e-shopům s automatizovanou emailovou komunikací se zákazníky. Nyní už na to všechno nejsou sami, ale mají za zády přes tři desítky zaměstnanců.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články