Novou posilou Daytripu je zkušená vedoucí marketingu Iva Janoušková. Z rostoucí platformy chce udělat lovebrand
12. 7. 2023 – 6:25 | Digitál | Redakce StartupInsider | Diskuze:
Společnost Daytrip, která provozuje globální platformu pro cestování autem s místním řidičem, posílí nová vedoucí marketingu Iva Janoušková. Ta má za sebou zkušenosti ze společností MAFRA, LMC nebo Carollinum. Vedle toho působila také na pozicích brand managera ve společnostech Slevomat a Astratex.
Daytripu, který minulý rok zdvojnásobil svůj předpandemický obrat a letos očekává rekordní sezonu, má Janoušková pomoci zejména s upevněním globální značky.
„Chci z Daytripu udělat lovebrand a zajistit, aby se k nám vracelo stále více spokojených zákazníků,“ říká Janoušková, která povede rozrůstající se marketingový tým.
„Celá platforma rapidně roste a my se vedle posilování přítomnosti na globálním trhu a uspokojování poptávky chceme soustředit i na posílení značky a marketingu jako takového. Fungujeme ale už v téměř sto zemích a potřebujeme oslovovat zákazníky napříč různými kontinenty a kulturami. Vybudovat marketingový tým, který toho bude schopen, tak rozhodně není jednoduchý úkol. Máme velké plány, ale málo lidí, a proto potřebujeme někoho, kdo rozumí marketingu skrz naskrz a ví, jak vybudovat silný marketingový tým. Iva takovým člověkem bezesporu je,“ komentuje novou posilu Markéta Bláhová, COO Daytripu.
U LMC, provozovatele náborových webů, Janoušková vedla B2B komunikaci dvou největších pracovních portálů v Česku, ve společnosti Slevomat byla zodpovědná za brandovou strategii, v případě firmy Astratex měla na starosti B2C marketing firmy s obratem v řádu stovek milionů a vedla tým 40 lidí. „Nemám pochyb, že díky těmto zkušenostem a schopnostem nám Iva Janoušková pomůže dotáhnout celou platformu ještě dál, než je nyní, a posílit náš globální brand,“ říká Bláhová.
Velké, ale reálné ambice
„Trend privátního cestovatelského zážitku vnímám jako čím dál více rozšířený. Lidé už nechtějí navštěvovat turisty obsazené lokace a prodírat se davem. Chtějí lokální zážitek, kulturu a svého řidiče, který jim cestu zpříjemní. Věřím, že Daytripu teď ještě více foukne do plachet. A ráda budu u toho. Zaměřím se nejen na to, aby se k nám zákazníci rádi vraceli, ale aby nás doporučovali jako lovebrand,“ vysvětluje Janoušková.
Daytrip v minulém roce přepravil přes 200 tisíc cestujících a překonal obrat půl miliardy korun. Tento rok očekává rekordní sezonu. I proto společnost od začátku roku nabrala 35 nových kolegů převážně na pozice v zákaznické podpoře. Otevřené pozice má ale i v IT a řadí se tak mezi několik málo firem, které v současnosti nabírají.
Webová platforma Daytrip spojuje cestující se sítí více než 5 100 řidičů v 90 zemích světa. Daytrip pomohl více než 850 tisíc lidí proměnit jejich cestu v pohodlný zážitek. Všichni řidiči, se kterými společnost spolupracuje, navíc hovoří anglicky a disponují znalostmi místního prostředí. Celkem pro cestující zajišťují až 40 tisíc možných tras, které si zákazníci v případě potřeby mohou dle domluvy přizpůsobit. Poznají tak i místa, která by při tradičním způsobu cestování nenavštívili. Cílem Daytripu je lidem cestování maximálně zjednodušit, obohatit, ale také přispět ke zmírnění dopadů masového turismu.