Mladá digitální konzultační agentura MediaSentics nabírá klientelu i investory

10. 9. 2021 – 16:56 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:

Mladá digitální konzultační agentura MediaSentics nabírá klientelu i investory
zdroj: Profimedia

MediaSentics je digitální marketingovou agentura nové generace, která po letošním vzniku značně rozšiřuje své řady a finalizuje vstup významného investora umožňující další růst.

Společnost MediaSentics si teprve letos v květnu založili Ondřej Kutiš s Michalem Majnušem, ale už oznamují velké věci. MediaSentics se specializuje na využití dat v marketingu, a to jak v akviziční, tak retenční části nákupního procesu. Agentura chce pomáhat značkám budovat skvělou zákaznickou zkušenost napříč všemi komunikačními kanály.

Za svou krátkou dobu na trhu se jí podařilo získat více než deset klientů a původně malý šestičlenný tým se rozrostl již na 24 zaměstnanců. Ustanovili například novou CEO Lenku Auerovou, která bude mít za úkol naplnit vizi digitální konzultační agentury nové generace, čehož docílí skrze obstarání celkové strategie, nového byznysu a integraci dalších digitálních konzultačních služeb, které chce agentura do konce roku nabízet.

“Během října zfinalizujeme vstup silného investora, díky kterému získáme kapitál, zázemí a přístup k know-how na další rychlý rozvoj agentury. Kromě výrazného personálního posílení nás čeká fúze několika existujících firem do jedné agenturní skupiny. Do konce roku vytvoříme konzultační agenturu s komplexní nabídkou služeb, která pokryje všechny klíčové oblasti digitálního byznysu,” upřesňuje nová ředitelka.

Díky naznačené fúzi se MediaSentics rozroste o dalších sto lidí a dojde k rebrandingu značky, aby lépe odrážela vizi agentury. Více se dozvíme v říjnu, kdy dojde i k oznámení vstupu investora do společnosti.

Zdroje:
Tisková zpráva

Nejnovější články