Kanadská cestovatelská aplikace Hopper slibuje nejlepší ceny s maximální flexibilitou
7. 6. 2022 – 17:20 | Digitál | Šárka Tmějová | Diskuze:
Startup Hopper dnes představil novou nabídku produktů cestovního pojištění, které uživatelům pomohou ušetřit za ubytování, letenky či zapůjčení vozu. Pokud se službou z jakéhokoliv důvodu nebudou spokojeni, zajistí jim Hopper náhradní ubytování, případně jim vrátí 100 % z ceny rezervace.
Společnost uvádí, že chce svým klientům poskytnout maximální flexibilitu nejen před cestou, ale i během něj. Hopper tak představuje novou službu „Leave For Any Reason“, díky které mohou zákazníci dříve zabookované ubytování z libovolného důvodu odmítnout, přičemž jim aplikace zařídí nový hotel ve stejné hvězdičkové relaci a pokryje všechny náklady se změnou spojené. Připojištění má v průměru stát 30 dolarů (zhruba 700 korun) za jednu rezervaci.
Stejně tak Hopper dále rozšiřuje svou službu „Cancel For Any Reason“ a nabízí vrácení plné částky při zrušení neuskutečněné cesty. Až dosud se tento typ pojištění vztahoval pouze na letenky, nyní ho cestovatelský startup rozšiřuje i na hotelové pobyty. Stejně jako Leave For Any Reason i Cancel For Any Reason stojí přibližně 700 korun.
Rozšíření se týká také služby Price Freeze, kdy zákazníci měli doposud možnost zmrazit ceny hotelů a letenek. Nově se nabídka vztahuje také na ceny pronájmu vozidel. Hopper nabízí zmrazení cen až na 21 dní, aby uživatelé měli více času na rozmyšlenou. V případě růstu cen vyrovná až stodolarový rozdíl. I tento typ připojištění zájemce vyjde na zhruba 700 korun.
Poslední novinkou je pak produkt Standalone Trip Protection, který umožní záruky vztáhnout na rezervace letenek, které si zarezervovali prostřednictvím jiné služby či aerolinky. Hopper v tomto případě za přibližně 25 dolarů (asi 575 korun) pasažérům ručí, že se do cílové destinace dostanou včas a kryje náklady na komplikace spojené s opožděnými či zrušenými lety, a to u více než 250 aerolinií operujících po celém světě.
Kanadský startup Hopper je dle tiskové zprávy na dobré cestě splnit vytyčený plán prodat v letošním roce cestovní finanční produkty v hodnotě 4,5 miliardy dolarů (přes 104 miliard korun). V loňském roce jeho aplikace zaznamenala přes 70 milionů stažení, v sedmém kole financování získala od investorů přes 175 milionů dolarů (více než 4 miliardy korun). V blízké budoucnosti se pak plánuje stát veřejně obchodovatelnou společností.