Český Mews poskytující cloudovou správu hotelů plánuje rapidní růst s investicí od Salesforce
14. 12. 2021 – 12:36 | Digitál | Patrik Hajda | Diskuze:
Proměna hotelnictví během pandemie se vyplatila. Digitalizace správy hotelů od Mews je velmi žádaným produktem a startupu tak nezbývá než rozšiřovat své řady s pomocí dalších investic.
Český startup Mews stojí za cloudovými systémy pro správu hotelů, které se na rozdíl od konkurence zaměřují na pohodlí zákazníka hotelu. To on těží z plné digitalizace a modernizace hotelnictví, kdy rezervaci, check-in i jakýkoliv požadavek vyřídí pohodlně na dálku.
Do Mews nyní vstupuje Salesforce Ventures, investiční větev skupiny Salesforce, která startupu napomůže s dalším růstem v roce 2022. Mews totiž plánuje zvýšení počtu svých zaměstnanců o 90 %, tedy sto nových pozic, jejichž nabídky už visí na oficiálních stránkách.
V plánu je rozšiřovat hlavně pražské, londýnské a amsterdamské kanceláře a otevření nových v dalších evropských zemích, ale také v Americe. Mimo to se plánují i akvizice dalších firem. Mews již koupila tři projekty, naposledy britský Hotel Perfect.
„Z našich jednání s lokálními a globálními lídry na poli hotelnictví je nám jasné, že všichni sdílejí naši vizi více otevřeného a flexibilního cloudového řešení pro hotely, které jim dovolí průběžně inovovat služby a nabízet tak kvalitnější zážitek svým hostům,“ řekl Matthijs Welle, CEO Mews. „Jsme pevně odhodláni dodávat hotelům tu nejlepší cloudovou platformu. Pro splnění tohoto cíle reinvestujeme miliony eur do našeho rostoucího týmu, což v důsledku povede k ještě lepšímu produktu.“
Mews zároveň čeká na třetí investiční kolo Series C. Předchozí dvě investiční kola startupu přinesla 6 a 29 milionů eur, dohromady tedy 888 milionů korun.